Distances līgums
Šajā Interneta veikalā http://tiktik.lv piedāvāto
preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic
pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces,
atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Interneta veikalā https://tiktik.lv apskatāmo preču attēli
var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu
preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības,
lūdzam sazināties ar pa epastu: [email protected] , tel. 26711822.
Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu,
norādot pasūtamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par
preci, lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot
pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo
rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi Latvijas teritorijā 2- 7 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku un veidu saskaņojot ar Pircēju. gadijumā ja preces rakstura lielumi neļauj preci piegādāt klienta norādītājā veidā, Pārdevējs sazinās ar klientu un vienojās par citu piegādes veidu.
Atlaižu kodi
Tiktik.lv ir
iespējams izmantot atlaižu kodus. Atlaides
kods ir unikāls burtu un / vai ciparu komplekts, ar kuru jūs varat iegādāties
preces ar noteiktu atlaidi vietnē Tiktik.lv. Atlaižu kodi ir unikāli un katrs
no tiem var sniegt dažāda lieluma atlaidi, kas piemērojama visam sortimentam
vai tā daļai, ar atšķirīgu derīguma termiņu un dažādiem lietošanas
nosacījumiem. Dažos gadījumos atlaides kods var netikt piemērots, ja netiek
sasniegta minimālā pasūtījuma summa.
Kas ar saņemt un izmantot atlaižu kodu Tiktik.lv?
Ikviens lietotājs,
kurš ir informēts par akciju tiktik.lv, piemēram caur tādiem kanāliem kā
e-pasta, SMS, telefona sarunas, vai reklāmas akcijām
Kā un kur tiek
piemērots atlaides kods un kā to izmantot?
1.
Mūsu interneta veikalā Tiktik.lv atlasiet vajadzīgos produktus un
ielieciet tos grozā.
2.
aizpildot informāciju Pirkuma grozā, logā “Atlaides kods” ievadiet
kodu un spiediet pogu iesniegt
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro
dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma
vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc
Pircēja pieprasījuma.
Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma
vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies
saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
·
pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ,
vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
·
pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ,
vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
·
pircējs ir atvēris iepakojumu (piemēram papīra plēves
iepakojumu, korķi tīrīšanas šķidrumiem, drošības plobme ir bojāta)
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības
likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces
kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".
Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai
ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi
izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts
preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Pirkuma līguma kopijas interneta veikals http://tktik.lv neuzglabā.
Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas,
lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu +371 26711822 vai sūtiet e-pastu: [email protected].
Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam
iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta [email protected] vai
rakstveidā, nosūtot uz adresi Ventspils šoseja 32, Jūrmala LV2016. Sūdzība tiks
izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot
uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam
rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu
risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu:
www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:
www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma
ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu
sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT
platformu:
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot
pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie
dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt
preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs
piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar
Pircēja pasūtījuma apstrādi.